شرکت گوگل در حال بررسي مشکلي جديد در ايندکسينگ است
نوشته شده توسط : گرگ سفید

Google News به کاربران کمک مي‌کند درباره اخباري که براي آن‌ها و دنيا از جمله سئو اهميت دارد به‌روز بمانند و به آن‌ها امکان مي‌دهد بيشتر در معرض رويدادهاي جاري قرار بگيرند و همچنين محتواهاي گوناگوني را از محدوده گسترده‌اي از ناشران کاوش کنند.

 

دريافت اخبار

کاربران مي‌توانند در ارائه‌دهنده‌ها و موضوع‌هاي خبري ويژه از جمله سئو مشترک شوند، محتوا را به‌صورت آنلاين يا آفلاين بخوانند و مقاله‌ها را نشانک‌گذاري و هم‌رساني کنند. Google News با شخصي‌سازي آنچه خواننده‌ها در برگه «براي شما» مي‌بينند، پيدا کردن محتواي مرتبط و جذاب را براي آن‌ها آسان مي‌کند. برنامه به‌مرور زمان از يادگيري ماشيني براي بهبود توصيه محتواي شخصي‌سازي‌شده مطابق با عادت‌ها و روال معمول کاربران استفاده مي‌کند. درباره نحوه عملکرد شخصي‌سازي بيشتر بداني)
اين روزها با اخبار زيادي در رابطه با مشکلات رخ داده در ايندکس سئو ي گوگل مواجه هستيم، اما اين مشکل محدود به چندين ناشر از اخبار گوگل است.

شرکت گوگل اظهار داشت که در حال بررسي يکي ديگر از مشکلات نمايه سازي در سئو است، که اين دفعه اين مشکل در محتواي گوگل نيوز يا اخبار گوگل رخ داده است.

اين مشکل ارتباطي با مشکل ايندکسينگ هفته گذشته ندارد

شرکت گوگل اعلام کرد که اين مشکل جديد سئو هيچ گونه ارتباطي با مشکل نمايه سازي هفته گذشته سئو ندارد و آن مشکل به طور کامل حل شده است. بر اساس گفته هاي شرکت گوگل، مشکل جديد تاثير خود را تنها بر روي چندين مورد از منتشر کنندگان سئو ي بخش اخبار گوگل نشان داده است.

منتشر کنندگان سئو ممکن است مشکل سال گذشته گوگل نيوز را نيز به خاطر داشته باشند که در آن محتواي ايجاد شده توسط منتشر کنندگان به صورت صحيح براي سئو ايندکس نمي شد. در حال حاضر، مشخص نيست که آيا مشکل جديد پيش آمده سئو با مشکل سال پيش در ارتباط است يا خير.

شرکت گوگل اعلام کرد که مشکل جديد تنها بر روي تعداد محدودي از منتشرکنندگان اخبار و محتواي سئو تأثير گذاشته است.
اين مشکل هم اکنون در حال بررسي است

شرکت گوگل همچنين اضافه کرد که آن ها همچنان در حال بررسي مشکل پيش آمده براي سئو هستند و به زودي گزارش هايي در رابطه با اطلاعات و يافته هاي خود در اختيار کاربران قرار مي دهند و آن ها را از بروز رساني هاي انجام گرفته مطلع خواهند کرد. "ما به طور فعال در حال تشخيص مشکل پيش آمده در مورد سئو هستيم".

توليدکنندگان محتوا

اگر شما جزو منتشر کنندگان محتواي سئو هستيد و به تازگي محتوايي در بخش اخبار گوگل منتشر کرده ايد ممکن است تحت تاثير اين مشکل ايندکسينگ سئو قرار گرفته باشيد و بايد چندين مرحله براي قابل دسترس بودن محتواي سئو ي خود انجام دهيد و کاري کنيد تا مطالب تان در مکاني غير از اخبار گوگل نمايش داده شود.

شرکت گوگل هم اکنون در حال حل کردن مشکل سئو است، اما تا آن زمان سعي مي کنيم شما را در جريان اخبار به روز شده قرار دهيم.

به روز رساني: شرکت گوگل در روز 17 آوريل اين مشکل را به طور کامل حل کرده است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/117/





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: